EUR
SlovenianSlovenian
0

Potrdilo, ki potrjuje skladnost tega dokumenta z zakonodajo

Pogoji in določila spletne trgovine







                                                    §1 Osnovne definicije



                                                    §2 Splošne določbe



                                                    §3 Pogoji zagotavljanja storitev





                                                    §4 Pogoji pogodbe





                                                    §5 Izvedba naročila





                                                    §6 Dostava




                                                    §7 Načini plačila




                                                    §8 Garancija




                                                    §9 Umik




                                                    §10 Postopek obravnave pritožb




                                                    §11 Odgovornost


                                                    §12 Izvenpravna sredstva za obravnavo pritožb in uveljavljanje zahtevkov



                                                    §13 Določila o podjetnikih






                                                    §14 Končne določbe






                                                    Uvod

                                                    Spoštovani kupec, ti pogoji in določila urejajo način sklenitve prodajnih pogodb preko zgoraj omenjene spletne strani, določajo pravila za izvajanje teh pogodb, vključno z dostavo, pravice in obveznosti, ki izhajajo iz veljavne zakonodaje, ter postopek umika od pogodbe in obravnavo pritožb. Ti pogoji in določila so sestavljena iz naslednjih štirih glavnih delov:

                                                    1. § 1 do 3 vključujejo splošne določbe v teh pogojih in določilih;

                                                    2. § 4 do 7 vključujejo opis postopka pridobivanja blaga/storitev;

                                                    3. § 8 do 12 vključujejo določila, povezana z ugotavljanjem napak pri blagovnih/storitvenih in pravico do umika od pogodbe;

                                                    4. § 13 do 14 vključujejo preostala določila.

                                                    §1 Osnovne definicije

                                                    1. Sspletna trgovina – https://autoeasyparts.sl/index.php

                                                    2. Prodajalec –  Aparts Group Brzezowski Ożóg Spółka Komandytowa. NIP: 8831858913  KRS 0000984645  REGON 363005542

                                                    3. Naslov prodajalca – vsakič, ko pogoji in določila omenjajo naslov prodajalca, to pomeni naslednje podatke:

                                                    1. the seat: ul Główna 34, 55-093 Bielawa,
                                                    2. e-mail address: info@easyparts.online, +48 721889998

                                                    1. Kupec – fizična oseba s polno pravno sposobnostjo in v primerih, določenih z splošno veljavno zakonodajo, tudi fizična oseba z omejeno pravno sposobnostjo, pravna oseba ali organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji je bila dodeljena pravna sposobnost v skladu z zakonom, ki je sklenila ali namerava skleniti prodajno pogodbo.
                                                    2. Potrošnik – 22. člen1 Civilnega zakonika: fizična oseba, ki opravlja pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno poslovno ali poklicno dejavnostjo skupaj s Prodajalcem.
                                                    3. Prodajna pogodba – pogodba o prodaji izdelka, objavljenega na spletni strani zgoraj omenjene spletne trgovine, sklenjena ali se sklepa med Kupcem in Prodajalcem prek Spletne trgovine.
                                                    4. Blago – izdelek, fizične dobrine, kupljene s strani Kupca prek Spletne trgovine.
                                                    5. Naročilo – izjava namena Kupca, podana prek Spletne trgovine, ki določa: vrsto in količino Blaga, ki ga ponuja Spletna trgovina ob oddaji naročila, način plačila, način dostave Blaga, mesto predaje Blaga in podatke Kupca.
                                                    6. Obrazec naročila – elektronska storitev, obrazec na elektronskem mediju, dostopen v Spletni trgovini, ki omogoča oddajo in izvedbo naročila s funkcijami, kot so med drugim dodajanje izdelkov v elektronsko košarico in določitev pogojev prodajne pogodbe, kot so način dostave in plačila.
                                                    7. Čas izvršitve naročila – čas, ko bo naročilo, ki ga je oddal Kupec Spletne trgovine, zaključeno, pakirano, zapečateno s strani Prodajalca in posredovano v dostavo na način, ki ga je izbral Kupec.
                                                    8. Delovni dan – en dan od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov.
                                                    9. Zakon o pravicah potrošnikov – Zakon o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014 (Uradni list 2014, številka 827, s spremembami).

                                                    §2 Splošne določbe

                                                    1. Prodajalec izjavlja, da upošteva vse zahtevane predpise o varstvu osebnih podatkov Kupcev, določene med drugim v Zakonu o varstvu osebnih podatkov z dne 29. avgusta 1997 (konsolidirano besedilo Uradnega lista 2015, številka 2135, s spremembami). Kupec daje svojo privolitev, da Prodajalec zbira, shranjuje in obdeluje osebne podatke izključno za namene, neposredno povezane z izvajanjem Storitve ali dostavo naročenega Blaga v Spletni trgovini. Podrobni pogoji zbiranja, obdelave in varovanja osebnih podatkov s strani Prodajalca so določeni v “Politiki zasebnosti” Spletne trgovine.
                                                    2. Pri oddaji naročil v Trgovini ima Kupec priložnost, da prebere Splošne pogoje, s čimer sprejema vsebino tega dokumenta tako, da označi ustrezno polje v obrazcu. Sprejetje Splošnih pogojev je obvezno za izvedbo naročila. Obveščamo, da sklenitev Prodajne pogodbe prek Interneta in sprejetje Splošnih pogojev nalaga obveznost plačila za naročeno Blago.
                                                    3. Upravitelj podatkov uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev varstva osebnih podatkov, ki so primerni za grožnje in kategorije podatkov, ki so pod zaščito. Predvsem Upravitelj podatkov ščiti podatke pred deljenjem, odstranjevanjem, obdelavo, izgubo, spremembo, poškodbo ali uničenjem s strani nepooblaščenih oseb. Podrobna obseg zaščite je urejen v skladu z zahtevami politike varstva osebnih podatkov (varnostna politika, pogoji varstva osebnih podatkov, navodila za upravljanje IT sistema).
                                                    4. Vsaka oseba, katere podatki se obdelujejo, ima pravico do:

                                                    1. nadzorovati in upravljati obdelavo osebnih podatkov, za katere ima prodajalec zbirko podatkov Kupcev zgoraj omenjene trgovine;
                                                    2. pridobiti podrobne informacije o tem, ali takšna zbirka podatkov obstaja in jo vzdržuje prodajalec;
                                                    3. določiti upravljavca podatkov, njegovo naslov, sedež, ime, in ko je upravljavec fizična oseba, določiti njegovo ime in priimek ter naslov bivališča;
                                                    4. pridobiti informacije o namenu, obsegu, metodi in času obdelave podatkov, vključenih v takšno zbirko;
                                                    5. pridobiti informacije v splošno razumljivi obliki o vsebini takšnih podatkov;
                                                    6. izvedeti vir podatkov, povezanih s to osebo, razen če je upravljavec podatkov dolžan ohraniti to v tajnosti kot zaupne informacije ali poklicno skrivnost;
                                                    7. zahtevati, da se osebni podatki dopolnijo, posodobijo, popravijo, začasno ustavijo ali izbrišejo, če so nepopolni, zastareli, neresnični ali so bili zbrani na način, ki krši zakon, ali niso več potrebni za namen, za katerega so bili zbrani.

                                                    1. V skladu s točko 6 ima Kupec pravico do dostopa do vsebine obdelanih osebnih podatkov, da jih popravi in zahteva, da se odstranijo. Upravitelj osebnih podatkov je dolžan dopolniti, posodobiti, popraviti, začasno ustaviti ali trajno prenehati z obdelavo podatkov ali jih takoj odstraniti iz zbirke takoj po prejeti zahtevi, razen če zahteva zadeva osebne podatke, ki se dopolnjujejo, posodabljajo ali popravljajo na način, določen v ločenih zakonskih določbah, vključno z zakonom.
                                                    2. V postopku zaključevanja naročila Kupec daje svojo privolitev, da Prodajalec zbira in obdeluje osebne podatke, kot je razumljeno v Zakonu o varstvu osebnih podatkov z dne 29. avgusta 1997 (Uradni list 2014.1182 konsolidirano besedilo). Podatki se lahko posredujejo drugi osebi le v primeru, ki ga zahteva zakon ali je potreben za izvedbo oddanega naročila.
                                                    3. Kupec lahko poda svojo privolitev za prejemanje elektronskih tržnih in komercialnih informacij od Prodajalca z naročnino na NOVICE.
                                                    4. Kupec, ki uporablja storitve Prodajalca, opravljene prek Spletne trgovine, je dolžan upoštevati te Splošne pogoje v obsegu, ki je potreben za izvedbo oddanega naročila in ni v nasprotju z veljavno zakonodajo ter pravili socialnega vedenja.
                                                    5. Prodajalec Spletne trgovine izjavlja, da so Blago, ki so na voljo in se prodajajo v Spletni trgovini, nova, uporabna, varna in brez fizičnih ali pravnih napak. Lastnosti Blaga popolnoma ustrezajo tistim, predstavljenim in opisanim na spletni strani Spletne trgovine.
                                                    6. Prodajalec izvršuje naročila na ozemlju Poljske in tista, ki jih oddajajo potrošniki v Evropi, prav tako pa, po predhodnem dogovoru o pogojih dostave, tudi v drugih državah.
                                                    7. Vsi izdelki, ki so na voljo za prodajo v Spletni trgovini, so bili zakonito uvedeni na poljski trg, na način, ki je skladen z zakonskimi določbami. Informacije o Blagu, objavljenem na spletni strani Spletne trgovine, so vabilo k sklenitvi pogodbe, kot to razume 71. člen zakona civilnega zakonika z dne 23. aprila 1964.
                                                    8. Vse cene izdelkov/Blaga/Storitve so predstavljene na spletni strani Spletne trgovine v evrih kot bruto cene, vključno z DDV, carinami in drugimi elementi, ki jih nalaga zakon.
                                                    9. POZOR: Cene, navedene na spletni strani Spletne trgovine, ne vključujejo stroškov pošiljanja, ki se dodajo, ko Kupec izbere način dostave naročenega Blaga.

                                                    §3 Pogoji zagotavljanja storitev

                                                    1. Ta Spletna trgovina zagotavlja elektronske storitve, pri čemer je pogoj za sklenitev pogodbe predvsem izpolnitev spletnega naročilnega obrazca za sklenitev prodajne pogodbe. Sklenitev pogodbe je prostovoljna.
                                                    2. Pogodba o zagotavljanju storitev se sklene elektronsko, tako da se Kupcu Spletne trgovine omogoči izpolnitev naročilnega obrazca; pogodba se sklene ob trenutku, ko Kupec začne izpolnjevati obrazec, in se prekine ob prenehanju izpolnjevanja obrazca ali ob predložitvi izpolnjenega obrazca Prodajalcu. Postopek izpolnjevanja naročilnega obrazca je organiziran tako, da vsak Kupec lahko prebere obrazec, preden se odloči o sklenitvi pogodbe ali njeni spremembi.
                                                    3. Storitev, navedena v točki 1, se izvaja brezplačno, vendar lahko zahteva dostop do interneta.
                                                    4. Elektronska naročila lahko oddate 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
                                                    5. Ob zaključevanju nakupa Kupec označi ustrezno naročilo s sledečo opcijo: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sklep moich danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia” (“Dajem svojo privolitev, da trgovina obdeluje moje osebne podatke, vključene v naročilni obrazec, za namene in v obsegu, potrebnem za izvedbo naročila”), kar je potrebno za sklenitev pogodbe. Posredovanje vaših osebnih podatkov je potrebno za oddajo naročila, neuspeh pri posredovanju osebnih podatkov pa bo enakovreden umiku iz sklenitve pogodbe.
                                                    6. V skladu s 8. členom, odstavkom 2 GDPR, upravljavec, ob upoštevanju razpoložljive tehnologije, sprejme razumne ukrepe za preverjanje, ali je oseba s starševsko skrbjo ali skrbnikom otroka (mlajšega od 13 let) dala svojo privolitev ali jo odobrila.
                                                    7. Stroške, povezane z dostopom do interneta in prenosom podatkov, nosi izključno Kupec v skladu s cenikom ponudnika storitev Kupca, s katerim je Kupec sklenil pogodbo o zagotavljanju internetnih storitev.

                                                    §4 Pogoji pogodbe

                                                    1. Za sklenitev prodajne pogodbe, ki je veljavna in zavezujoča za stranke, se Kupec odloči, v skladu s predstavljenim ponudbo Spletne trgovine, o količini Blaga, ki ga namerava kupiti, in, če je to mogoče, določi značilnosti naročenega izdelka in njegovo specifikacijo. Pri izbiri Blaga Kupec izpolni spletni naročilni obrazec, v katerem navede vse podatke, potrebne za izvedbo naročila s strani Prodajalca, kot so količina, naslov dostave in način plačila, na podlagi sporočil, prikazanih Kupcu, ter informacij, dostopnih na spletni strani in vključenih v te Splošne pogoje.
                                                    2. Registracija računa Kupca v Spletni trgovini je prostovoljna in brezplačna.
                                                    3. Če Prodajalec omogoči naročilo Blaga s takšnimi značilnostmi, da je izdelano po individualni želji Kupca, Kupec pošlje spletni naročilni obrazec z informacijami, potrebnimi za ustvarjanje Blaga, tj. besedilo, grafika, dimenzije itd. v skladu s tehnično specifikacijo, vključeno v opis Blaga, ali izbere ustrezno specifikacijo med različnimi možnostmi konfiguracije Blaga, ki so na voljo pri Prodajalcu.
                                                    4. Takoj po prejemu naročila Prodajalec Kupcu po elektronski poti pošlje na e-naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila, izjavo, ki potrjuje naročilo, ki je hkrati tudi sprejem naročila. Ob trenutku prejetja sporočila s strani Kupca se sklene prodajna pogodba.
                                                    5. Sporočilo, ki vključuje povzetek naročila in potrditev, vsebuje vse prej dogovorjene pogoje prodajne pogodbe, zlasti količino in vrsto naročenega Blaga, njihovo specifikacijo v primeru naročanja Blaga s posameznimi lastnostmi, ki jih je določil Kupec Spletne trgovine, skupni znesek za plačilo (izražen v poljskih zlotih) s stroški pošiljanja in znesek odobrenih popustov (če je primerno).
                                                    6. Če ima Kupec več popustov iz več virov/specialnih ponudb, jih lahko združi le, če je to izrecno navedeno v Pogoju za popuste. Če ni informacij o načinu, kako lahko različni popusti/specialne ponudbe veljajo skupaj, se lahko za eno nakup uporablja le en popust/specialna ponudba.

                                                    §5 Izvrševanje naročila

                                                    1. Prodajalec pošteno izvršuje naročila Kupcev v vrstnem redu, v katerem jih prejme, saj je vsak naročilo pomembno in ga obravnavamo kot prednostno!
                                                    2. Čas izvršitve naročila za posameznega Kupca je od 1 do 5 delovnih dni, štetih od dneva, ko Kupec pošlje naročilo. V primeru izdelkov označenih kot na voljo na zahtevo, je čas dostave naveden na strani izdelka. Čas izvršitve naročila vključuje predvsem čas, potreben za pripravo naročila (priprava in pakiranje naročila, predaja paketa kurirju ter, v izbranih primerih, izdelava Blaga). Čas izvršitve naročila je odvisen od načina dostave, ki se lahko spremeni glede na prevozni sredstvo, ki ga določi Kupec.
                                                    3. V primeru posebnih okoliščin ali nezmožnosti izvršitve naročila v času, navedenem v točki 2, bo Prodajalec takoj kontaktiral Kupca, da se dogovori o nadaljnjih ukrepih za določitev drugega časa izvršitve naročila ali spremembo načina dostave.

                                                    §6 Dostava

                                                    1. Blago se dostavlja prek operaterja Pošte Slovenije ali kurirske službe (GLS) ali na drug način, ki ga sprejmeta stranki in ne vključuje prekomernih ali neupravičenih stroškov za Prodajalca in Kupca.
                                                    2. Naročeno Blago se dostavi, kot ga izbere Kupec, bodisi neposredno na naslov Kupca, naveden v spletnem obrazcu oddanega naročila in potrjenega s strani Kupca kot naslov za dostavo, bodisi ga lahko Kupec osebno prevzame na mestu za osebno prevzem, na naslovu, navedenem ob oddaji naročila.
                                                    3. Blago je vedno pakirano na način, primeren za njegove lastnosti, na način, ki preprečuje njegovo poškodovanje, izgubo ali uničenje med prevozom.
                                                    4. Kupec je nenehno obveščen o stroških dostave – ti so predstavljeni, ko Kupec izpolni spletni naročilni obrazec. Višina stroškov pošiljanja je odvisna od države, v katero naj bi bilo naročilo poslano, količine naročenega blaga, njihove teže in načina pošiljanja paketa.

                                                    §7 Načini plačila

                                                    1. Prodajalec omogoča Kupcu plačilo naročenega Blaga v obliki predplačila na bančni račun naslednje številke:

                                                    Aparts Group Spółka Komandytowa

                                                    PL68 1090 2590 0000 0001 4357 4778 EUR




                                                    1. Elektronsko plačilo s kreditno kartico (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) ali z bančnim nakazilom prek elektronskega bančništva, prek spletne plačilne storitve – PayU, PayPal, Przelewy24.
                                                    2. Z gotovino ob prevzemu naročenega Blaga (plačilo po povzetju) – Kupec plača kurirju ob prejemu naročenega Blaga, dostavljenega prek kurirske službe na naslov, ki ga je Kupec navedel v naročilu.
                                                    3. Prodajalec dokumentira prodajo Blaga v skladu z zahtevami Kupca – s potrdilom ali DDV računa. Dokazilo o nakupu v obliki potrdila ali DDV računa se Kupcu dostavi skupaj z naročenim blagom. Prodajalec lahko izda DDV račune za vse Blago, naročeno v Spletni trgovini.

                                                    §8 Garancija

                                                    1. Dostava blaga, izvedena v okviru garancije, bo izvedena na stroške Prodajalca.
                                                    2. Prodajalec odgovarja na podlagi garancije, če je napaka ugotovljena prej kot dve leti od dneva izročitve Blaga Potrošniku. Prodajalec je odgovoren do Potrošnika, če so ob izdaji blaga potrošniški izdelki bili nezdružljivi s pogodbo ali imajo fizične ali pravne napake. Prodajalec je odgovoren za nezdružljivost potrošniških izdelkov s pogodbo, če je taka nezdružljivost ugotovljena prej kot dve leti od izročitve teh Blaga Kupec. Vendar pa se v primeru zamenjave Blaga ta rok šteje na novo. Fizična napaka pomeni, da prodani izdelek ni v skladu s pogodbo. Zlasti je prodani izdelek nezdružljiv s pogodbo, če:

                                                    1. mu primanjkuje lastnosti, ki jih izdelek tega tipa mora imeti za namen, določen v pogodbi ali izhajajoč iz okoliščin ali njegove predvidene uporabe;
                                                    2. mu primanjkuje lastnosti, katere obstoj je zagotovil Prodajalec, tudi s prikazovanjem vzorca ali modela;
                                                    3. ga ni mogoče uporabiti za namene, o katerih je Kupec ob sklenitvi pogodbe obvestil Prodajalca, in Prodajalec ni imel nobenih pomislekov glede take predvidene uporabe predmeta;
                                                    4. je bil Kupcu izdan nepopoln.

                                                    1. Napake Blaga je treba sporočiti z elektronskim sporočilom Prodajalcu na njegov e-naslov, ali pisno na poštni naslov Prodajalca (glejte §1 točka 3: Naslov Prodajalca). Če potrošnik naleti na težave in ne ve, kako sestaviti poročilo o napakah Blaga, lahko takšno poročilo pošlje, na primer, v obliki, ki predstavlja Prilogo št. 2 k tem Splošnim pogojem, ki služi samo za poenostavitev postopka pritožbe, ne pomeni pa, da je to zahtevan model, ki ga je treba uporabiti za uspeh pritožbe.
                                                    2. Če je potrebno za pravilno oceno fizičnih napak Blaga, na zahtevo Prodajalca in po začetnih dogovorih s Prodajalcem, mora biti Blago dostavljeno na sedež Prodajalca (glejte §1 točka 3: Naslov Prodajalca), le če lastnosti izdelka to omogočajo.
                                                    3. Prodajalec takoj odgovori na poročilo Potrošnika, najkasneje pa v 14 koledarskih dneh od dneva prejemanja takega poročila. Neobdelava poročila v določenem roku je enakovredna temu, da se šteje pritožba za upravičeno in da jo Prodajalec sprejme.
                                                    4. Prodajalec krije stroške zbiranja Blaga, dostave, odprave napake in zamenjave Blaga z novimi.

                                                    §9 Odstop

                                                    1. V skladu z zakonskimi določbami ima Kupec, ki je Potrošnik v skladu s 27. členom zakona z dne 30. maja 2014 (Uradni list 2014, številka 827, s spremembami) o pravicah potrošnikov, pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navajanja razloga.
                                                    2. Pravica do odstopa od pogodbe velja v roku 14 koledarskih dni od trenutka pridobitve lastništva nad blagom s strani Kupca, ki je hkrati Potrošnik, ali tretje osebe, ki jo določi tak Kupec, razen prevoznika.
                                                    3. Ko Kupec, ki je Potrošnik, odstopi od pogodbe, se taka pogodba šteje za neskleteno in je Potrošnik oproščen vseh obveznosti. Vse, kar sta stranki medsebojno zagotovili, se vrne nespremenjeno, razen če je bila sprememba potrebna v običajnem okviru poslovanja. Vrnitev se mora opraviti takoj in ne pozneje kot v štirinajstih dneh.
                                                    4. Kupec, ki je Potrošnik, lahko odstopi od pogodbe z izjavo, ki jo odda prek spletnega obrazca, ki predstavlja Prilogo št. 1 k tem Splošnim pogojem, in jo pošlje elektronsko ali po pošti na poštni naslov Prodajalca, kot ga izbere Kupec. Priloga št. 1 lahko služi le kot pomoč pri odstopu od pogodbe, ni pa model, ki je potreben za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. Kupec jo lahko uporablja, vendar to ni obvezno. Uspešen odstop zahteva, da Kupec samo pošlje izjavo v pisni obliki na naslov Prodajalca.
                                                    5. Za ohranjanje roka, določenega v točki 2, je dovolj, da Kupec pošlje izjavo o odstopu od pogodbe pred tem rokom.
                                                    6. Prodajalec takoj potrdi Kupcu, da je prejel izjavo o odstopu od pogodbe in ustrezne informacije ter obvesti o nadaljnjih ukrepih, ki jih je treba sprejeti, vključno z načinom vračila Blaga, in, če je potrebno, odgovori na vsa vprašanja.
                                                    7. V 14 koledarskih dneh od dneva prejemanja Kupčeve izjave o odstopu od pogodbe, bo Prodajalec takoj vrnil Kupcu vse plačila, ki jih je ta opravil, vključno s stroški dostave izdelkov. Prodajalec vrne vse plačila z uporabo istega načina plačila, ki ga je uporabil Kupec, razen če Kupec izrecno soglaša, da se plačila vrnejo z uporabo drugega načina plačila, ki mu ne povzroča nobenih stroškov.
                                                    8. Če po prejemu soglasja Kupca Prodajalec ne prevzame Blaga od Kupca, lahko Prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil, vključno s stroški dostave izdelkov, do časa prejemanja Blaga nazaj ali dokler Kupec ne predloži dokaza/potrdila o vračilu Blaga, kar koli se zgodi prej.
                                                    9. Kupec mora takoj vrniti izdelke Prodajalcu ali osebi, pooblaščeni s strani Prodajalca, najkasneje pa v 14 koledarskih dneh od dneva, ko je Kupec odstopil od pogodbe, razen če Prodajalec ponudi, da Blago prevzame sam. Za ohranjanje roka je dovolj, da se Blago pošlje pred rokom.
                                                    10. Kupec, ki je Potrošnik, krije le neposredne stroške vračila Blaga.
                                                    11. Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navajanja razloga in brez kritja stroškov, razen stroškov, določenih v 33. in 34. členu Zakona o potrošnikih.
                                                    12. Blago je treba vrniti na naslov Prodajalca (glejte §1 točka 3.: “Naslov Prodajalca”).
                                                    13. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelkov, ki izhaja iz uporabe teh izdelkov na način ki presega dejanja, potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja Blaga. To pomeni, da ima Kupec pravico oceniti in preveriti Blago, vendar le na način, ki bi bil mogoč v fizični trgovini (preveriti, ali je izdelek kompleten in njegove tehnične parametre), saj potrošnik običajno ne more uporabljati izdelkov, sicer pa v primeru odstopa od pogodbe lahko Potrošnik zaračuna dodatne stroške, povezane z zmanjšanjem vrednosti izdelka.
                                                    14. Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za Kupca v zvezi s pogodbami, določenimi v 38. členu zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov, v naslednjih situacijah, med drugim:

                                                    1. glede zagotavljanja storitev, če je podjetnik v celoti opravil storitev s soglasjem Potrošnika, ki je bil pred opravljanjem storitve obveščen, da po opravljeni storitvi podjetnika Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;
                                                    2. v katerih cena ali plačilo sta odvisna od nihanjem na finančnem trgu, ki so izven nadzora podjetnika in se lahko pojavijo pred rokom za odstop od pogodbe;
                                                    3. v katerih je predmet zagotavljanja neprefabrikiran izdelek, izdelan v skladu s specifikacijo Potrošnika ali namenjen zadovoljevanju njihovih individualnih potreb;
                                                    4. v katerih je predmet zagotavljanja izdelek, ki se zlahka pokvari ali ga je mogoče uporabiti v kratkem času;
                                                    5. v katerih je predmet zagotavljanja izdelek, dostavljen v zaprti embalaži, ki je ni mogoče vrniti po odprtju paketa iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, če je bil paket odprt po dostavi;
                                                    6. v katerih je predmet zagotavljanja izdelek, ki po dostavi ostane nerazdružljivo povezan z drugimi izdelki zaradi svoje narave.

                                                    §10 Postopek obravnave pritožb

                                                    1. Za pravilno vložitev pritožbe mora Kupec navesti svoje podatke, kot so: ime in priimek ali ime podjetja, naslov bivališča ali sedež podjetja in e-poštni naslov, predmet pritožbe, številka naročila, če je mogoče, ter navesti tudi obdobje, zajeto s pritožbo, in okoliščine, ki utemeljujejo pritožbo (opisati, o čem je pritožba), ter, po možnosti, lastnosti, ki jih naročeno Blago nima in ki bi jih moralo imeti, kot trdi Prodajalec ali način predstavljanja Blaga.
                                                    2. Če je Kupec Potrošnik, lahko zahteva, da se Blago zamenja za brezhibno Blago, namesto da bi Prodajalec predlagal odpravo napake, ali zahteva, da se napaka odpravi, namesto da bi se Blago zamenjalo, razen če je izbrana metoda za Kupca nemogoča ali bi povzročila prekomerne stroške v primerjavi z metodo, ki jo predlaga Prodajalec. Ocenitev prekomernih stroškov vključuje vrednost brezhibnega izdelka, vrsto in pomen ugotovljene napake ter tudi nevšečnosti, ki bi jih Kupec lahko doživel v primeru druge oblike poravnave.
                                                    3. Razen če posebne določbe določajo drugače, je podjetnik dolžan odgovoriti na potrošnikovo pritožbo v 14 dneh od dneva prejemanja pritožbe. Če podjetnik ne odgovori na pritožbo v zgoraj omenjenem roku, se pritožba šteje za sprejeto. Podjetnik potrošniku zagotovi svoj odgovor v pisni obliki ali na drug trajen medij (npr. USB ključek ali CD/DVD, kot odgovor na pritožbo.) 
                                                    4. Če pritožba ni obravnavana v določenem roku, se šteje za sprejeto s strani Prodajalca. Zahteva glede odstopa od pogodbe, če ni obravnavana v roku, ni enakovredna sprejetju vložene pritožbe.

                                                    §11 Odgovornost

                                                    1. S sledenjem ali deljenjem možne vsebine, Kupec prostovoljno širi to vsebino. Prodajalec ni ponudnik vsebine in se v nobenem primeru ne poistoveti s to vsebino; Prodajalec je le subjekt, ki zagotavlja teleinformacijske vire. Kupec izjavlja, da:

                                                    1. so pooblaščeni za uporabo in deljenje vsebin avtorjevih ekonomskih pravic, pravic industrijske lastnine ali sorodnih pravic, ki so jih objavili;
                                                    2. objava in deljenje osebnih podatkov, slik, informacij o osebah, ki niso Kupec, pri zagotavljanju storitev, je potekalo v skladu z zakonodajo in prostovoljno, s soglasjem lastnikov vsebin, na katere se nanašajo;
                                                    3. sprejema, da imajo drugi Kupci in Prodajalec dostop do informacij, podatkov, slik in druge vsebine, ki jih je objavil, in dovoljuje Prodajalcu, da te informacije, podatke, slike in vsebino uporablja brezplačno;
                                                    4. daje soglasje za pripravo študij, sprememb in interpretacij del, kot to razume Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah.

                                                    1. Kupec ni pooblaščen:

                                                    1. objavljati osebne podatke tretjih oseb, širiti podobo nekoga brez potrebnega soglasja ali dogovora tretje osebe, na katero se ti podatki nanašajo;
                                                    2. objavljati oglaševalske in/ali promocijske vsebine, ki niso v skladu z namenom poslovanja trgovine.

                                                    1. Prepovedano je Kupcu objavljati vsebino, ki bi lahko:

                                                    1. ciljala na kršitev osebnih pravic tretjih oseb;
                                                    2. biti objavljena ali se obravnavati kot objavljena v slabi veri;
                                                    3. kršila pravice tretjih oseb, avtorske pravice, sorodne pravice, pravice industrijske lastnine, poslovno skrivnost ali pravice, zaščitene s klavzulo o zaupnosti, še posebej opisane kot tajne ali strogo tajne;
                                                    4. biti objavljena kot žaljiva ali predstavljati grožnjo drugim ljudem, izjave, ki jih običajno štejejo za žaljive, npr. vulgarizmi;
                                                    5. vmešavati se v zakonite interese Prodajalca;
                                                    6. biti poslana ali objavljena v okviru delovanja Spletne trgovine kot neželjena komercialna informacija (spam);
                                                    7. na kakršen koli način kršiti dobre običaje, veljavne zakone, družbene in moralne norme.

                                                    1. Ko tretja oseba, pooblaščena ali javna oblast, prejme obvestilo, si Prodajalec pridržuje pravico, da spremeni ali izbriše vsebino, ki jo objavi Kupec, v primeru, ko se trdi, da taka vsebina lahko predstavlja kršitev teh Splošnih pogojev ali veljavnih zakonodajnih določb. Prodajalec ne nadzira objavljene vsebine na kontinuiran način.
                                                    2. Kupec mora posebno pozornost nameniti naslednjim določbam teh Splošnih pogojev:

                                                    1. § 2 točka 3, 8, 10 in 11
                                                    2. § 3 točka 5 in 6
                                                    3. § 4 točka 1
                                                    4. § 7 točka 4
                                                    5. § 8 točka 2, 3
                                                    6. § 9 točka 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 in 13
                                                    7. § 12 – celoten oddelek

                                                    1. Naštete določbe Splošnih pogojev, vključene v točko 7 in navedene kot tiste, ki so posebej pomembne, so namenjene izključno temu, da Kupec jasno razume te predpise. Na noben način ne zmanjšujejo pomena preostalih predpisov, vključenih v te Splošne pogoje, ki niso navedeni v točki 7 a do g.

                                                    § 13 DOLIČBE O PODJETNIKIH

                                                          1. Določbe in predpisi v tem oddelku 13 veljajo izključno za Kupce in Uporabnike storitev, ki niso potrošniki.
                                                          2. Prodajalec si pridržuje pravico, da v 14 koledarskih dneh od dneva sklenitve pogodbe odstopi od pogodbe, sklenjene s Kupcem, ki ni potrošnik. Odstop od prodajne pogodbe se lahko uveljavlja brez navajanja razloga in ne povzroča nobenih zahtevkov Kupca, ki ni potrošnik, do Prodajalca.
                                                          3. V primeru Kupcev, ki niso Uporabniki storitev in hkrati niso potrošniki, lahko ponudnik storitev prekine pogodbo o zagotavljanju elektronskih storitev z takojšnjim učinkom, tudi brez navajanja razlogov, pod pogojem, da je ponudnik storitev poslal ustrezno izjavo kupcu.
                                                          4. Prodajalec ima pravico omejiti razpoložljive načine plačila na več ali samo enega, ki se uporablja za posebne ali vse blago. Prodajalec lahko zahteva predplačilo v delu ali v celoti, ne glede na izbrani način plačila in dejstvo sklenitve prodajne pogodbe.
                                                          5. Tveganje naključne izgube ali poškodbe izdelka se prenese na kupca v trenutku, ko prodajalec odda naročeni izdelek kurirju. V trenutku prenosa naročenega izdelka kurirju Kupec, ki ni potrošnik, pridobi tudi vse koristi in bremena, povezana z izdelkom. V tem primeru Prodajalec ne odgovarja za izgubo, napako ali škodo od trenutka, ko je kurir prevzel izdelek, do časa prenosa izdelka Kupcu.
                                                          6. Kupec, ki ni potrošnik, je dolžan pregledati paket ob času in na način, sprejet za tovrstne pošiljke. Če Kupec ugotovi izgubo ali poškodbo izdelka, ki je nastala v času prevoza izdelka, je dolžan izvesti vse potrebne in potrebne ukrepe za ugotavljanje odgovornosti kurirja.
                                                          7. Prodajalec obvešča, da se v skladu z 558. členom § 1 Obligacijskega zakonika izključi odgovornost za garancijo na izdelek, ki velja za Kupca, ki ni potrošnik.
                                                          8. Odgovornost Prodajalca je omejena na en zahtevek, in za vse zahtevke skupno, na plačani znesek. Prodajalec odgovarja samo za običajno škodo, ki je predvidljiva ob sklenitvi pogodbe, in ne odgovarja za izgubljene koristi.
                                                          9. Vse spore med spletno trgovino in Kupcem, ki ni potrošnik, rešuje sodišče, pristojno za sedež Prodajalca.

                                                    §14 Končne določbe

                                                    1. Spletna trgovina spoštuje vse pravice Kupcev, določene v veljavnih zakonodajnih določbah.
                                                    2. Če veljavna zakonodaja vključuje predpise, ki so za Kupce ugodnejši od tistih, ki so vključeni v te Splošne pogoje, se veljavne določbe Splošnih pogojev neposredno nadomestijo s specifičnimi normami veljavne zakonodaje in so hkrati zavezujoče za Spletno trgovino.
                                                    3. Vsa vsebina, objavljena na spletni strani Spletne trgovine (vključno z vsemi grafikami, besedili, postavitvijo strani in logotipi), uživa zaščito avtorskih pravic in je izključno lastnina Prodajalca. Uporaba te vsebine brez pisnega soglasja Prodajalca bo povzročila civilno in kazensko odgovornost.
                                                    4. Lastnik trgovine, kot upravljavec osebnih podatkov, vas obvešča, da:

                                                    • zagotavljanje osebnih podatkov je vedno prostovoljno, vendar je potrebno za izvršitev naročila;
                                                    • oseba, ki zagotavlja svoje osebne podatke, ima neomejeno pravico do dostopa do vseh svojih podatkov in njihovo popravljanje, izbris (pravica do pozabe), omejitev načina obdelave podatkov, pravico do prenosa podatkov, pravico do preklica soglasja kadarkoli brez vpliva na skladnost z zakonodajo o obdelavi; podatki pa se lahko delijo z ustreznimi javnimi organi, kadar to zahteva ustrezen predpis.
                                                    • Osnova za obdelavo osebnih podatkov je 6. člen, 1. oddelek, točka a) ter vsebina splošne uredbe o varstvu podatkov;
                                                    • osebni podatki se bodo hranili in obdelovali za obdobje, potrebno za dokončanje obdelave in izvršitve naročila, vendar ne dlje kot 3 leta (2 leti predstavlja obdobje pritožbe, 1 leto pa za druge morebitne zahtevke in posebne situacije)
                                                    • oseba, ki deli svoje osebne podatke, ima pravico, da vloži pritožbo pri GIODO (Generalni inšpektor za varstvo podatkov) v primeru, da menijo, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z izvršitvijo naročila krši določbe splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov z dne 27. aprila 2016;

                                                    1. V okviru obdelave osebnih podatkov te trgovine Evropska komisija s svojimi odločitvami ni odobrila nobene ustrezne ravni zaščite, vendar bodo podatki ustrezno zaščiteni z IT/pravnimi ukrepi in rešitvami.
                                                    2. Vaši podatki se bodo obdelovali avtomatizirano, tudi v obliki profiliranja.
                                                    3. Za preostale zadeve, ki niso urejene s predpisi teh Splošnih pogojev, veljajo ustrezne določbe poljske zakonodaje:

                                                    1. Zakon z dne 2. marca 2000 o zaščiti nekaterih pravic potrošnikov in odgovornosti za škodo, povzročeno z nevarnim izdelkom (Uradni list 2000, št. 22, točka 271, s spremembami).
                                                    2. Zakon z dne 27. julija 2002 o posebnih pogojih prodaje potrošnikov in o spremembi Obligacijskega zakonika (Uradni list 2002, št. 141, točka 1176, s spremembami);
                                                    3. Zakon z dne 23. aprila 1964 Obligacijski zakonik (Uradni list 1964, št. 16, točka 93, s spremembami);
                                                    4. Zakon z dne 29. avgusta 1997 o zaščiti osebnih podatkov (Uradni list 2002, št. 101, točka 926, s spremembami);
                                                    5. Zakon z dne 18. julija 2002 o zagotavljanju elektronskih storitev (Uradni list 2013, točka 1422);
                                                    6. Zakon z dne 30. junija 2000 o industrijski lastnini (Uradni list 2001, št. 49, točka 508, s spremembami);
                                                    7. Zakon z dne 4. februarja 1994 o avtorskih in sorodnih pravicah (Uradni list 2006, št. 90, točka 631, s spremembami),
                                                    8. Zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Uradni list 2014, točka 827)

                                                    1. Spremenjeni Splošni pogoji so zavezujoči za Kupce, če so izpolnjeni pogoji iz 384. člena Obligacijskega zakonika (tj. Kupec je bil ustrezno obveščen o spremembah).
                                                    2. Prodajalec si pridržuje pravico, da uvaja spremembe Splošnih pogojev iz pomembnih razlogov, in sicer:

                                                    1. sprememba predpisov;
                                                    2. sprememba načinov plačila in dostave;
                                                    3. sprememba menjalnega tečaja;
                                                    4. sprememba načina izvajanja elektronskih storitev, ob upoštevanju pogojev in določb,
                                                    5. sprememba informacij Prodajalca, vključno z e-poštnih naslovom in telefonsko številko.

                                                    1. Spremembe v Splošnih pogojih ne vplivajo na že oddana in izvršena naročila; v njihovem primeru se uporabljajo Splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji naročila. Prodajalec bo o načrtovani spremembi obvestil na spletni strani trgovine vsaj 30 dni prej. Če spremenjenih pogojev ne sprejmete, lahko uporabniki storitev prekinejo pogodbo z učinkom takojšnjega prenehanja v 30 dneh od prejetja sporočila.
                                                    2. Spore, ki izhajajo iz zagotavljanja storitev na podlagi teh Splošnih pogojev, bo reševalo skupno sodišče, izbrano s strani Kupca, ki je hkrati potrošnik, v skladu z veljavnimi določbami poljske zakonodaje.
                                                    3. Priloge k Splošnim pogojem so sestavni del dokumenta.
                                                    4. Prodajna pogodba je sklenjena v poljščini, z vsebino, ki je v skladu s Splošnimi pogoji.
                                                    5. Kupci zgoraj omenjene trgovine lahko kadarkoli dostopajo do teh Splošnih pogojev, z uporabo povezave, ki je navedena na spletni strani glavne storitve, in izberejo ter natisnejo ta dokument, vendar je komercialna uporaba zaščitena s pravno pisarno LEGATO.
                                                    6. Splošni pogoji začnejo veljati …………………….

                                                    Opomba o avtorskih pravicah glede Splošnih pogojev prodaje


                                                    Lastnik vseh materialnih avtorskih pravic na modelu teh Splošnih pogojev je pravna pisarna LEGATO, ki je tej trgovini dodelila neizključno in neprenosljivo pravico do uporabe teh Splošnih pogojev prodaje za namene, povezane z lastno komercialno spletno dejavnostjo trgovine, kar se širi s svojo zaščito na zgoraj omenjeni dokument za čas trajanja pogodbe. Prepovedano je kopirati in širiti model teh Splošnih pogojev brez soglasja pravne pisarne LEGATO, takšna dejanja pa lahko podlegajo civilni in kazenski odgovornosti. Spletni prodajalci se lahko podrobneje seznanijo z možnostjo uporabe modela teh Splošnih pogojev prodaje na http://www.kancelaria-legato.pl/